Tot per a reunions i esdeveniments

H10 Itaca

Situat de manera estratègica al costat mateix de l’Estació de Sants i a tocar de la Plaça d’Espanya i del recinte firal, l’Hotel H10 Itaca de Barcelona es postula com una opció ideal i de fàcil accés per a la celebració de tota mena de reunions de negocis, actes corporatius i esdeveniments privats a la ciutat.

Sales de reunions versàtils i amb llum natural

L’establiment compta amb espais moderns, totalment equipats i dotats de llum natural per garantir el màxim confort durant les jornades de treball. Entre la seva oferta destaquen diferents sales adaptables a les necessitats de cada empresa:

  • The Library (Nova sala): Situada a la planta principal de l’hotel, disposa d’una superfície de 120 m² i una alçada de 3,9 metres. Té accés directe des de l’Avinguda de Roma i sortida directa a la terrassa. És perfecta tant per a reunions d’empresa en format reduït com per a celebracions privades.

  • Sala Picasso: Un espai independent i insonoritzat de 58 m² amb vistes a la terrassa, projector i àudio integrat, i una pantalla de 80″.

  • Sales Tàpies i Miró: Dos espais modulars i panelables de 45 m² i 43 m² respectivament, que ofereixen vistes a l’Avinguda de Roma i tecnologia d’àudio integrada.

  • Sala Dalí: És el resultat de la unió de les sales Tàpies i Miró, creant un espai ampli de 85 m² ideal per a sessions de team building.

  • Espais de gran capacitat: Per a esdeveniments de major envergadura, les sales Tàpies i Miró es poden combinar amb el Restaurant De Blanc, obrint la possibilitat d’acollir banquets i actes de fins a 120 persones.

  • Terrassa El Jardí: Un espectacular espai exterior de 700 m² ideal per a l’organització de còctels a l’aire lliure amb una capacitat de fins a 100-120 persones.

Totes les sales inclouen en la seva tarifa connexió wifi d’alta velocitat, pantalla i/o proyector, un flipchart, material de papereria, equip d’àudio i servei d’aigua filtrada. L’hotel ofereix opcions de lloguer tant per a mitja jornada com per a jornada completa.

Serveis de restauració a mida

L’Hotel H10 Itaca ofereix una proposta gastronòmica molt completa a través del seu restaurant De Blanc, pensada per complementar qualsevol reunió de treball:

  • Coffee Breaks: Paquets de 30 minuts de durada adaptats a diferents perfils (Drink, Sweet, Mix i Healthy) que inclouen des de brioixeria variada i cafè fins a opcions saludables amb smoothies i fruita de temporada. També es pot disposar de servei de cafetera permanent a la sala.

  • Menús Executius: Menús tancats d’una hora de durada (com l’M1, M2, M3 o M4) i una opció Green Menu totalment vegetariana. Tots ells inclouen l’aperitiu del xef, un primer plat, un segon plat, postres i servei de celler complet.

  • Fingers Buffet: Formats de bufet còmodes i dinàmics (opcions FB1 i FB2) ideals per a fomentar el networking, que inclouen una selecció de petites delícies fredes i calentes i servei de begudes inclòs.

 

Consulta tota la informació detallada AQUÍ

 

Contacte

T. (+34) 93.226.55.94


ESPAIS I EXPERIÈNCIES DE
H10 Itaca

El Jardí

H10 Itaca

El Jardí

El Jardí és l’exclusiva terrassa de l’H10 Itaca. Hi podreu degustar deliciosos plats lleugers com ara amanides o sandvitxos. Ofereixen també una selecció de còctels i gintònics prèmium. És un espai molt acollidor, que […]

Restaurant De Blanc

L’hotel H10 Itaca compta amb el Restaurant De Blanc, situat a la primera planta de l’edifici. Es caracteritza per la seva cuina mediterrania i actualment, obre exclusivament per grups, tant per dinar com […]