El dia 5 de febrer, un nou any comença en la cultura Xina: l’Any del Porc.
A Xina és tradició celebrar aquesta festa envoltat de família i amics. A partir del 5 de febrer, els carrers s’omplen amb concerts, parades i festes per a celebrar aquests dies tan especials.
A més, com a signe de prosperitat i felicitat, és tradició donar monedes pel simple fet de donar. En aquest sentit, del 3 al 10 de febrer en el restaurant Blanc de Mandarin Oriental, Barcelona donaran sobres vermells amb monedes de xocolata com a signe de bona sort. En alguns d’ells, s’han inclòs experiències per a gaudir al Mandarin Oriental, Barcelona!
Del 3 al 10 de febrer el Mandarin Oriental, Barcelona tindrà també una oferta gastronòmica especial en el seu restaurant Blanc per a celebrar l’any nou. Oferirà un menú degustació asiàtic que inclourà plats com el Wonton amb llagostins i vegetals tempura o ànec lacat; i un menú migdia asiàtic que inclourà plats com l’arròs fregit de llagostins o el Chop Suey de vedella amb salsa Kung Pao. A més, dos Brunchs asiàtics, que us sorprendran.
Horaris:
Dansa del lleó: 05 de febrer de 13 a 14.30h i 10 de febrer de 13.30 a 15h.
Menú degustació asiàtic: de dilluns a diumenge, excepte diumenges al migdia.
Menú migdia asiàtic: de dilluns a divendres en horari de migdia.
Brunch asiàtic: el 3 i el 10 de febrer, de 12.30 a 16h.
Preus:
Menú degustació asiàtic: 49€ per persona.
Menú migdia asiàtic: 36€ per persona.
Brunch asiàtic: 59€ per persona.
T. 931 518 888
Mandarin Oriental, Barcelona
Passeig de Gràcia, 38-40
08007 Barcelona
T. 931 518 888
@. [email protected]
Núm. Registre DGT. HB-004403